lunes, 31 de agosto de 2009

TANCAT PER VACANCES

He estat una setmana a la platja pero he sortit a correr com no podia ser d'una altra forma i, el mes importsnt, amb el meu nou Forerunner.. distancies, temps i ritmes per fi controlats.

Nomes apuntar que per primer cop vaig fer 10 km en 60': 39... crec q vaig fer algo menys pq va pedre senyal durant un klm i em va contar a 6:39' pero aceptem. Estic on estic, ara toca millorar poc a poc.

la veritat es que fa 5 mesos no corria mes de 12 minuts segiits, i ara ja estic en 10km, encara q em va costar 3 dies recuperar-me.

Proper objectiu San Silvestre de Lleida, la podré fer entre 50 - 55 ?

P.D. el genoll fa sorolls extranys, toca metge...

P.D 2 : Una setmana de vacaces fora del pais, toca descans...

No hay comentarios:

Publicar un comentario