miércoles, 12 de agosto de 2009

BUSCO PULSÒMETRE

Ja el necesito per poder controlar-me molt millor els temps, ritmes i controlar que el meu cor no exploti algun dia... hi ha milers de rellotges i tots em sembler cars.

No m'importaria gastarme 3.000 € en un PAM pero trobo car un pulsometre de 200 € , te collons la cosa... He tastat el forerunner 305 i es fantastic, l'he trobar per 130 € per internet , i el 205? quina diferencia hi ha?

He d'invertir , primer de tot temps en buscar i triar, segon diners.

P.D Algu te un pulsomentre vells q no li doni us?? a bon preu clar...

2 comentarios:

  1. Hola altre cop. Jo tinc el forerunner 305 i el 405. Et recomano el primer. El 405 funciona amb una rodeta digital que no m'agrada gaire. El 305 es un pel mes totxo, pero la interface d'usuari es molt bona. Te pulsometre, gps, etc. I de preu esta molt be. Jo el vaig comprar per ebay i al dia seguent ja el tenia a casa. Si t'interessa ja et buscaré l'enllaç. Salutacions.

    ResponderEliminar
  2. Per cert la diferencia entre el 205 i el 305 es que el 205 no te pulsometre i el 305 si. Si el que vols es nomes pulsometre (sense medir distancies, etc), el primer que em vaig comprar i que com a cronometre + pulsometre em va anar de fabula, es un que venen al decathlon "marca no t'hi fixis" i que potser no em va costar ni 20 euros. Això si de funcionament perfecte. Salutacions.

    ResponderEliminar