lunes, 17 de agosto de 2009

AGARROTIN, AGARROTAN...

Dons aixi estic jo, agarrotat 100%. Avui tenia l'intencio de fer una tirada llarga, el mes llarga possible i intentar rodar aproximadament una horeta a un ritme comode per mi de un 6'. Res de res, nomes començar molt mal de cadera a les dues cames i als genolls, la veritat es que porto tot el dia mig coix cada cop q maixeco de la cadira. Estic molt abarrotat.

Tal com pasen els minuits les cames estan pitjor i em trobo molt lent, molt pesat i molt lent... sembla q necesiti una grua per fer una passa. avui ni volen podria fer un mini canvi de ritme.

Rodo 40 minuts raspats, ruta de canalitzacio i mitjana volta llarga fins a la rambla de pardinyes. Al parar ni em noto les cames, camino estil Robocop pero amb mes cara de gilipolles que de robot policia.

Arribo a casa i recupero aquell ritual q no es pot deixar mai, el d'estirar. Avui ho faig a la terrassa de casa mentres veig un maquinista baixar del tren i fotre un riu entre les vies. Les bones costums no s'han de perdre mai i, la d'estirar i la de pixar a l'aire lliure son dues de molt bàsiques.

P.D: tinc el pla d'entrenament penjat a la nevera, l'he llegit millor.. ni fart de vi el podria fer avui per avui pero, abans de sant silvenestre tindra q estar fet... objectiu a la vista.
P.D2: m'he creuat amb la Estefi per la canalització, ella ni puta idea de qui soc jo pero jo l'he reconegut, com tant poca cosa pot correr tant?? :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario