lunes, 10 de agosto de 2009

Q GRANS SON AQUESTOS VETERANS DEL SICORIS CLUB....QUIN GRAN DIUMENGE

ES DUMENGE I QUEDO PER SORTIR. Tinc les cames força be desprès de les series de dijous i toca sortir diumenge per seguir amb el ritme. Primera setmana q surto 4 dies a sorrer. Avui he quedat amb els de la secció de Sicoris Club i el brother a les 8 del mati. Q veterans que son, que “Grandes” que son, quant saben, quant entenen, i a sobre bon rotllet i petant la xerrada... jo escoltant com sempre..

Amb el brother quedo a sota de casa, ell ja porta una bona estona entrenant a un bon ritme i, encara tira amb nosaltres. El ritme tocant el 6’ la primera mitja hora i desprès aprentant una mica. Aquest ritme em va perfecte, em trobo còmode i, al apretar, aguanto força be... resultat, he rodat prop d’una hora!! 50 minuts!! A un ritme baixet però, el que importa es rodar.

Avui vull recordar el primer dia que vaig decidir anar a córrer, no fa mes de 5 mesos, pesava 94 kilos i vaig estar 5 minuts, del Malena fins al pont de mandoni. Avui peso 83 kilos i he rodat 50 minuts, patint com un porc, per variar, però 50 minuts rodant... poc mes de 8 kilòmetres

Esforç i suor, es l’única recepta per millorar...

No hay comentarios:

Publicar un comentario