jueves, 13 de agosto de 2009

GARMIN FORERUNNER 305, adjudicado!!

Dos dies donant-li voltes al tema i finalment ja m’he decidit , espero que en breu, m’arribarà el Garmin forerunner 305 . la veritat es que estava força clar. Tothom parlar molt be d’ell, el meu brother el te i me l’ha deixat algun cop i ja el conec.. fins i tot comentaris al meu blog mel recomanen!!


Al final 128 € shipment included per ebay.com . Bastant barat i d’un comprador de molta confiança… ara que tot surti be!!

No se si m’arribarà abans de que marxi de vacances o just en elles. De totes formes espero sortir amb ell el mes aviat possible i començar a donar la tabarra en aquest blog amb distancies, ritmes i pulsacions… so professional...

1 comentario:

  1. Enhorabona per la compra. Ja veuras quant comencis a mesurar ritmes i distancies com encara et motivaràs més per a seguir corrent. A aquesta adreça http://www.zonefivesoftware.com/SportTracks/ et pots baixar un software per a fer seguiments del s teus entrenos. Et llegirà la informació del garmin i t'anirà molt bé per anar veient la teva progressió.

    ResponderEliminar