martes, 8 de septiembre de 2009

VACANCES I MOLESTIES VARIES...

Setembre no el comencem be. He estat de vacances al estranger i des de dimarts dia 1 no he sortit a córrer, just avui fa una setmana. La veritat es que , per ara, crec que aquesta aturada d’una setmana m’ha anat força be. El problema mes gros es que el genoll em fa força mal i perdo la força en un punt concret al doblegar-la.

Ahir visita al trauma i radiografies, creu q el menisc no esta del tot be. De totes formes, li preocupa mes el ferro que porta lo llarg de tota la tíbia de la cama esquerra, del genoll al tornell . Ja es la segona persona que em recomana deixar de correr degut a la meva cama, q els impactes contra el terra del còrrer no li van be... treballar tampoc em senta be i hi vaig cada dia i no hi ha cap metge q m'ho doni per escrit que puc plegar...
Radiografies fetes i a l’espera de la propera visita i diagnostic. Potser dema surto a rodar suau...
San Silvestre seguieix en ment, com a inici o com a final, pero segueix en ment

No hay comentarios:

Publicar un comentario