viernes, 14 de agosto de 2009

"ENTRENAR POR ENCIMA DE TUS POSIBILIDADES..."

No... crec que he de començar a limitar els meus entrenaments amb la gent del km0, es a dir, he de saber quin dia i amb qui puc anar i amb qui no. Ahir era un dia que no. Us comento.

Quedem a les 8 a la passarel·la amb Sime , Homedefeero i un tercer ( per variar no record el nom...perdo) i ja vaig tindre q anar gairebé al esprint pq feia tard. Sortir de casa a les 20h perfecte, estar a les 20h a la passarel·la de Cap Pont em va costar , i anar 10 m a tope, em desgasta...

Arribo i comencen a explicar que l’altre dia van pujar 9 vegades a Gardeny, que si anirem per c/ Cavallers, a la Seu i no se on mes. No se si m’estan fotent el pel o no però, si em volen acollonar ho estant aconseguint a mes, es el típic dia q no et trobes be i que saps q punxaràs, q el teu cos no esta per gaires festes...

Comencem a rodar i volen anar per Gardeny a calendar, degut al ritme alt (per mi) q ells porten per calentar, jo creuant al pont del Mc donlalls ja vaig esbufegant per sort, el Sime es troba a un conegut just sobre la passarel·la dels instituts i parem per esperar-lo mentrestant xerra . Puc respirar una mica però, com altres vegades, ja estic mort, ja m’he desfondat... fem la primera pujada de Gardeny i al primer creuament ja no puc mes.. m’aturo i ells tiren fins al Gurugu. Em fa vergonya i, per aprofitar el dia i no perdre el temps faig la pujada de la tanca mentres els espero.

Baixem i encarem Alcalde Costa per, tot seguit, encara Rambla d’Aragó, em plantejo baixar Rambla d’Aragó i tornar a la meva estimada canalització però sem pugen els fums i tiro amb ells. Penso, que collons, si he de morir, morirem... La pujada no es gaire pronunciada al principi pero es va complicant i, juntament amb el seu infernal ritme, per l’alçada de la biblioteca (crec pq ja vaig cegat) freno, dic hasta aquí hemos llegado i m’aturo. Recupero 5 minuts i tiro cap al Iruña, baixo passant pels Trulls, aparec a blondel i tiro per dalt del riu. Fins a Mandoni he de parar pq estic mort i, la Rambla Ferran la faig mes caminant que corrent...

Entre anar fins al riu, la pujada , aturada i ritmes dispersos, no se q he fet. Arribo a casa uns 50m desprès de sortir però sense gaire control. Sort que ja he comprat el forerunner ... quines ganes tinc q arribi...

No hay comentarios:

Publicar un comentario