lunes, 17 de agosto de 2009

PLATJA & RUN

Dissabte, tot i estar a la platja he de sortir a córrer ja que,k aquesta setmana, nomes he sortit un dia a rodar fent pujades i on vaig haver de “caminar” una bona estona... Així que , degut a la necessitat de coordinar l’agenda familiar, surto a les 19h a rodar. Encara fa molta calor, no conec gaire be la zona i el passeig marítim esta a petar. Tantejo l’opció de rodar per la platja però, no se pq em dona, q si vaig a córrer per la sorra, no duraré ni mes de 10 minuts, ficar.-me les bambes i la roba de runner es mes un ritual de concentració que una altra cosa...

Tiro passeig avall, em noto força cansat, la calor apreta i esta ple de gent, així que he d’anar fent esses per no atropellar a ningú. Desprès de 15 minuts encaro la part final del passeig, amb bastant menys de gent i decideixo fer series ja que, tinc poques ganes de córrer i em trobo força lent... així que, series , acabem aviat i ens rebentem abans... trio series curtes, 1 m a 80% i un minut caminant, faig 6 repeticions fins al final del passeig i em prenc 3 minuts de recuperació... al tornar decideixo de apretar tant i fer 30’ al 70% i 30’ caminant... faig nomes 3 tirades i estic mort, així q vaig trotant fins al apartament, mes aviat m0’arrastro com bonament puc... ni anant a 6:30`em passa al flato... massa calor, massa migdiada, massa menjar, massa sol, massa platja... tot passa factura i el cos esta de vacances per apretar-lo desprès de d’un dia de vacances 100%...

Resultat final 45 m, 9 tirades de series i rodatge suau.. no esta malament... Aquesta setmana he de fer una tirada llarga a un ritme còmode per veure com estic... MASSA PUJADES, MASSA SERIES I POQUES TIRADES LLARGUES...

No hay comentarios:

Publicar un comentario