martes, 21 de julio de 2009

A TOCAR LA BARRERA DELS 40

Ahir dilluns, complint amb la màxima de Runner de sortir el dilluns per encarar be la setmana i fer el “primer click” al primer dia de la setmana, vaig sortir a córrer. Vaig fer la ruta de sempre i em vaig trobar força gent per la mitjana, molt grupet de 2 o 3… eren de km 0?? Dieu alguna cosa pel fòrum collons!! Aquí la gent s’entrena per lo bajini i en secret… fins i tot hi havia un parell de nois joves fent series… no em vaig voler apuntar per no humiliar a ningú clar…

La ruta de sempre i 34 minuts rodant, potser a un ritme mes tocant al 6’ però vaig arribar mes descansat que de costum i, fins i tot amb la sensació d’haver pogut apretar una mica mes però, cada dia no es pot apretar al 200% que desprès venen les lesions, hi ha dies per apretar i hi ha dies per rodar... ahir era per rodar...

He de començar a quedar amb gent però, els meus intempestius horaris laborals i el no saber a quina hora plego cada dia, es fa complicat. No he pogut quedar amb el Sime un parell de cops pq sacava complicant la tarda... tot arribarà. El dubte que tinc ara es, al hivern, quant sigui fosc, per on collons cor la gent?? Pq suposo q per la mitjana no es deu veure res de res... ja m’informaré...
Estic tocant la barrera dels 40m, l'ultim cop q vaig estar per aquí, vaig tindre la lesió del peroneo i vaig haber de fer repos durant 10 dies i... encara ara no he agafat el nivell que vaig deixar al lesionar-me... per ara els peroneos aguanten molt be, ni molesties...

No hay comentarios:

Publicar un comentario