lunes, 6 de julio de 2009

RODANT PER HYDE PARK, LONDON

Per motius de feina em toca viatjar i, per molt q la gent pensi q es fantastic, viatjar per motius laborals no es divertit, es aborrit, cansat i fa que hagis estat en molts llocs pero sense haver vist res de res...


Aquest cop soc a Londres i, extranyament, per primer cop en la meva vida. Era una de les ciutats q no havia estat mai que tenia en l'agenda de viatges pendents amb la meva dona i... mira per on, he tingut q estrenar-la d'aquesta manera tant pesima...


Pero, com de tot s'ha de treure el costat positiu i, degut a q he agafat l'hotel al costat de hyde park, avui he anat a correr per aquest fantastic park. M'ha recordat molt l'estil del central park de NY, molta gent corrent, amb bici, passejant o simplement caminant. Un gran llac central es el q mes resalta i, evidentment, la gent al minim raig de sol, es tira al park i lloga una cadira, estil padrina de platja i es tiren tota la tarde ( els q poden clar) prenent el sol...




Jo he sortit a correr amb un clima extrany, 5 minuts plovent, 5 minuts amb sol, 5 minuts nubol i tornem a començar. La veritat es q el paravent q portava mha anat força be. He rodat 30 minuts i m'ha sapigut molt de greu no ser un runner mes experimentat per poder rodar per tot el park i veurel tot sencer. La veritat es que m'he perdut i, mha costat sortir eh... quin guiri estic fet...


El que m'ha sorpres es q la majoria de gent q corer, ho fa amb una motxilla o bossa a l'esquena, es q surten de treballar i van a correr directes?? o esta de moda estil Son Goku i es fiquen pes a la motxilla per entrenar mes fort???


Aquest sera un dubte q em quedarè, juntament amb el dubte de saber on estan les fonts a aquest park!! Amb el q tb em, quedaré, sera en haber rodat 30 minutets pel parc mes important de Londres... encara tornaré dema i tot... q collons....


No hay comentarios:

Publicar un comentario