lunes, 27 de julio de 2009

DISSABTE A LES 12 DEL MIGDIA NO ES POT CORRER

Vaig intentar fer una convocatòria al fòrum del km0 per dissabte al mati però, el meu poder de convocatòria deixa molt que desitjar... i.. vist l’escàs èxit, em va fer mandra matinar i sortir a córrer. Això si, al aixecar-me amb tant remordiments, decideixo sortir a córrer a les 12 del migdia. A mes, per mes ruqueria, decideixo, desconec amb quin criteri, variar la ruta i fer la canalització.

L’aire crema, com mes respiro mes crema, intento anar per l’ombra però tot i així la calor es brutal.. i dient per la tv que estem en una onada de calor... paro diversos cops a veure de la font de la canalització i em mullo el cap la gorra i tot el que puc abans de morir.

Resultat, corro 30 minutets amb una calor d’infart... la calor m’afecta molt i, puc estar molt content d’aquestos 30 minuts en aquestes circumstancies.

2 comentarios:

  1. Si pot ser surt a correr a les vuit del mati o després ja cap a les vuit, nou del vespre. En aquestes epoques ja fa massa calor a qualsevol altra hora. I si la distancia t'ho permet, un bon lloc per correr es en direcció butsenit per el camí del riu, es nota la fresca i el recorregut es bastant relaxant. Salutacions.

    ResponderEliminar
  2. A les 12 del migida???????

    SONAT! com bé et diu l'Anònim anterior, només es aconsellable sortir a primera hora del matí, o a partir de les 20:00, en aquesta època de l'any...

    I ànims! que Templers1000 ja s'acosta... ;-)

    ResponderEliminar