sábado, 18 de julio de 2009

COSES EXTRANYES Q ET PASEN MENTRES CORS PELS MONS DE DEU

Avui dissabte he sortit tard un altre cop, sobre les 21h. Avui el brother m'ha deixat el seu peluco profresional, amb gps, abs i system tronic de serie i, no se pq, pero m'ha donat la sensació de test, d'estar fent com d'examen, un control despres d'algunes setmanes d'entrenament i, la veritat crec que ha anat be.
He fet el circuit de sempre; surto de casa, pont Rodi i encaro cami de Grenyena per entrar a la Mitjana pero, m'ha pasat una cosa extranya, rara o , no se ben be com definir-la.
Durant el petiti tram del cami de grenyena i, un cop passar el pontet, venia cap a mi una dona rosa, d'uns 45 anys, vestida d'esport en bicicleta, el primer que he pensat es q era una veina q estava passejant el gos pq anava a un ritme de passeig dominguero total... juts al estar a uns 10 metres devant meu, dona la volta en rodó i , estant encara devant meu, segueix al seu ritme en la meva direcció.
Per ara no es res anormal, tothom es troba gent al correr pero, al donar la volta, m'ha donat la sensacio que m'ha mirat molt, massa, en exces.... com ho diria..., es normal que donis un cop d'ull a la gent q et vas trobant mentres corres oi?? (tb depen de lo apurat q vagis.. si vas apurat vas cec cec del tot...) pero en aquest cas m'ha "repasat" .
Primer he pensat "ostia, estic bo, pero dimimula una mica q podries ser la meva mare..." i per un altre costat he pensat " tanta mala cara faig ja??, tampoc vaig tant apurat collons, es q fa calor!"
Jo, segueixo el meu patiment concentrat en rodar, en el ritme i en el rellotge cuant, de repent, a uns 100 mentres de l'entrada a ma dreta de la mitjana , em trobo a la dona de la bicicleta parada mirant-me i, just al veure que l'he vista i que hi ha contacte visual, es treu les ulleres de sol i em diu : " me puedes acompanyar hacia el poligono? me da miedo ese negro q hay allí"
En aquella milesima de segon, abans de contestar-li penso moltes coses :
  1. " pero q collons mestas dient?"
  2. " pero q collons vols q faci jo, no soc cap superman"?"
  3. " pero no veus q estic corrent i patint i vaig amb els collons a terra?"
  4. " pq collons vols q vagi cap al poligon?"
  5. " tant malament esta lasunto que tindreu els collons datracar un runner?"
  6. " pels meus collons que si em viole el negre li mossego la titola..."
  7. " collons q perdo el ritme !"

i altres coses mes q no veven al cas pero, al 3 segons li contesto: "yo voy hacia allí, si te parece bien sigueme" ella es fica al meu costat, a una distancia prudencial pero, mes o menys a la mateixa alçada que jo.

Evidenment que, per decidir si segueixo o no cap a devant o, simplement giro cua i vario lentreno de ritme suau a UNA SOLA serie infernal fins a casa meva, miro al "negre" en qüestio. Es un marroqui i es troba just al pontet dabans de l'entrada a la mitjana i, está "atent" a veure com interactuo amb la dona i, tal com ens anem apropant , es fica d'esquenes a nosaltres mirant el riu / canal...

Jo com a bon peliculero que soc, abans d'arribar a l'alçada de l¡home, dono un cop dull darrera meu per veure q hi ha i per valorar globalment la situacio.

Veig a uns 100 metres un altre runner i , mes enrera, un vei escombrant la carretera de devant de casa seva ( aquest tema dona per un altre blog sencer) Penso que amb aquestos "testimonis" per la zona, si tenen intencio de fer-me algo xungo, desistiran.. o, al menys, aixo espero... ens anem apropant a l'hore i ell sembla cada cop mes nervios, tant o mes q jo... pasem per la seva alçada i ell ni es gira, acelero i arrivo a l'alçada de l'entrada de la mitjana i li dic a la noia: "jo tiro por aqui, tu misma" i em contesta " jo tiro recto q el poligono esta por alli", "tu msima pero, acelera!" encaro l'entrada de la recta de la mitjana i la faig gairebe tota corrent a un ritme alegre i mirant cap a darrera continuament, no veig pasar l'home en la direccio de la dona i, el mes important, no veig que em segueixi ni un ni l'altre... quines putes coses mes rares q et pasen al anar a correr...

Per cert, l'entreno be. Dema em comentem els temps, ritmes i distancies q he fet. Servira com a referencia d'on estic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario