lunes, 27 de julio de 2009

EL DIA QUE VAIG DISFRUTAR CORRENT 30 MINUTS

Primer dia de la setmana i toca sortir per començar be la setmana. Vaig disposat a fer mes de 30 minuts i vario una miqueta la ruta, en canvi d’anar pel pont del rodi per encarar la mitjana , aniré per la passarel·la del Campos, així faré uns 5 minuts mes, resultat, espero estar a tocar dels 40 minuts.


No se pq però em trobo fort i porto un bon ritme i, aguanto força la primera pujada d’àcid i em recupero força be. Als 20 minuts porto un ritme força bo i no tinc una sensació excessiva de patiment ni de cansament, la veritat es que vaig força be. Als 25 minuts, paro a fer un glop i no agafar lipotímies o jamacucos com el president francès i em dono un respir bevent aigua i mullant-me la gorra. A uns 100 m veig un grup de nois joves, bastant carrinclons i amb poc ritme, es a dir, com jo, que comencen a córrer davant meu i em plantejo agafar-los, així q arranco de nou i vaig incrementant el ritme. Vaig especulant amb el ritme depenent de lo aprop q els vaig tenint. Cada cop son mes a prop, una mica mes una mica mes i ja els tinc... quant estic gairebé a 10 metres seus, decideixo fer un altre canvi de ritme, estil Contador al tour i els passo força rapit, ja son 26 minuts i hem proposo seguir al mateix ritme, els vaig deixant enrere i als 30 minuts arribo a casa...

Contant per haver sigut capaç de augmentar el ritme i fer un canvi desprès de 20 minuts de carrera però, “descontent” pq avui volia rodar mes temps mes a poc a poc però, he rodat menys mes rapit.... va com va.. que hi farem.. el q esta clar es que la distancia ha sigut major...

P.D. Com he desfrutat apretant i variant el ritme... avui per primer cop he gaudit corrent mes que patir, ara entenc pq enganxa això... per cert, al començar m’he creuant amb un grupet del km0 amb l’homeferro entre ells... quedeu mes tard cabrons q vull córrer amb vosaltres!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario