lunes, 6 de julio de 2009

MASSA TARD, MASSA PUJADA, MASSA CALOR...

Aquest dissabte the d'anar a buscar el cotxe al mecanic , al poligon del segre, aixi q m'animo i decideixo anar corrent i fer el segon entreno setmanal.
Per mandra surto una mica mes tard del q estic acostumat i començo a rodar per pardinyes a les 9 pasades. El sol apreta i la calor mes, a mes, crec q es el primer cop q rodo en pujadeta continuada. Punxo de forma escandalosa, als 15 paro i m'arrastro fins als 20 minuts com puc i pq, havia d'arriovar al cotxe per nassos...
No entenc com els primers dies q vaig començar a correr i fent dieta estricta d'amanida tot el dia, cada setmana pujava entre 5 i 10 minuts la meva marca maxima de rodar i, ara no hi ha forma de pujar res de res.... possiblment el tema es la periocitat dels entrenaments, el meu cos necesita sortir tres dies per millorar i dos per mantindre... ja em començo a coneixer poc a poc...
avui toca sortir per un lloc diferent... ja postejo despres...

No hay comentarios:

Publicar un comentario