jueves, 16 de julio de 2009

DISSABTE 11, complertem els tercer dia setmanal

Dissabte a la tarda tinc ganes de sortir de nou a córrer desprès de sortir dilluns i dimarts. Tinc la sensació que ja fa molts dies que no he sortit i, sortir dos dies seguits i descansar 4 no m’agrada gaire fer-ho... De totes formes dissabte, desprès de la sessió de piscina, torno del club a casa corrent.

Surto de la bordeta, encaro avinguda garrigues fins al pont de Mandoni, agafo la canalització , vaig fins al final i torno cap a casa. He portat un ritme mes alt del q estic acostumat i als 20 minuts estic destroça’t i suat com una mala cosa.. i això q ja son les 20:30!!

No nota cap millora i em costa molt pujar dels 25 minuts però tot es qüestió de constància... o al menys, això espero!

No hay comentarios:

Publicar un comentario