miércoles, 29 de abril de 2009

4à SETMANA 1 DIA

Inicio la 4à setmana. El dilluns no vaig poder sortir i dimarts no hi puc fallar. Son les 19h, estic a casa i em fa força mandra a mes q avui es un dia força ventós. Per sort, la dona també vol sortir, encara que també li fa mandra... un força a l’altre i d’aquesta forma ens animem els dos.

Comencem i decidim fer el circuit curt ( malena – mc donalls- malena) ja que hi ha poques ganes i molt vent i, i fins ahir, encara em feien mal les cames del tute de dissabte. Passat el pont del Simago ella afluixa el ritme i jo segueixo fins al pont del mc , giro i em trobo força be, tant be que paso el malena i decideixo seguit i fer el circuit llarg, giro a pont de rodi i torno al malena, estic mig mort... però ha valgut la pena, 28 m seguits i tot el circuit sencer. L’objectiu d’aquesta setmana es sortir 3 dies mínim i rodar un mínim d’un dia 30 m.

Quines ganes tinc que la canalització se’m quedi petita!!!

1 comentario:

  1. Hola, acabo de llegir el teu blog i m'està agradant molt. Estic en la mateixa situació que tu, preparant-me per a Templers. Vaig fer la cursa popular de balafia (primera carrera que faig). La vaig acabar en 34 minuts, 6.4 km. Aixó sí, perdent el fetge. Si et serveix, les bambes que em vaig comprar son les Nike Pegasus i em van molt bé, 80 euros a l'unipreus. Son per a corredors neutres. Segueix escribint que em serveixes d'inspiració. Sort.

    ResponderEliminar