jueves, 23 de abril de 2009

3ERA SETMANA DIA 2

Avui ha sigut un dia decepcionant.

He anat a córrer sol pq la meva dona no podia i he pensar en portar un ritme una mica mes alt des del inici i veure com em trobava. Desprès de descansar un dia, creia que em trobaria fort. Fins i tot avui al migdia he menjat una mica de pasta ja pensant en que necessitaria gasolina per la sessió de running i he anat força concentrat.

Nomes començar a córrer les sensacions no eren gens bones, el bessó dret em feia força mal i el genoll esquerre també. Creia que tal i com anava corrent anirien parant els dolors, que era l’abarrotament inicial típic però no, cada pas que feia es dolor es feia mes fort i mes intens.

He hagut de aturar-me al pont del simago d’anada!! 15 minuts i fora!! Aquell dolor no era normal... i no estem per lesionar-nos a aquestes alçades. La resta, fins completar el recorregut ha sigut combinar intervals de córrer amb caminar però, el mal m’ha superat.

Desprès de llegir cròniques de maratons, era com les sensacions d’un maratonià al trobar-se el famós mur. Que li fa mal tot, q pensa en plegar, que cor per inèrcia i que psicològicament està enfonsat, era la mateixa sensació amb la trista diferencia que jo portava 15 minuts corrent i no mes de 3h...

Crec que va sent hora d’equipar-me de forma adequada per córrer. No puc seguir corrent amb les bambes de tennis ni sense tenir cap referència de distancia ni pulsacions... Primer una bones bambes per córrer però, abans, he de saber quines necessito. Per això he d’anar a alguna botiga especialitzada a de fer-me un estudi biomecànic o que em puguin dir si soc supinador, neutre o pronador. Crec que soc pronador. Ja tinc fitxada la botiga de bcn que la fan www.bikila.es

Vull pensar que el dolor es calmarà amb unes bambes adequades o, al menys, aquesta es la meva motivació...

Em queda dia per sortir però he d’aprendre a escoltar-me. Si em trobo millor crec que serà de cara a diumenge o dissabte... avui em costa caminar. Si no millora, al meu massatgista: el gran Claudio em dirà que cony em passa...

2 comentarios:

  1. Hola Oscar, felicitats pel bloc i la iniciativa!

    Pel tema dels keds, et puc dir per experiència que un calçat inadequat et pot arribar a lesionar. Deixar-se aconsellar per un expert és sempre una bona idea, jo vaig anar al bikila i ho van encertar bastant. I si no, doncs prova i error fins que surti. Una cosa sí que modestament t'aconsello: buscar keds amb una suspensió màxima, notaràs la diferència al turmell i al genoll.

    (també t'he de dir que un cop trobada la marca que em va bé, les compro a internet, que em costen la meitat...)

    Per últim, si penses anar a córrer aquest cap de setmana, diuen que plourà, per tant pots anar pensant en alternatives indoor (natació...)

    Apa, ens veiem al riu!

    ResponderEliminar
  2. Ep Oscar DC!!!

    Felicitats pe la desició presa.
    Jo mateix vaig prendre la mateixa ara fa deu anys. Només et diré que en poc temps vaig deixar 25 quilos endarrera... i que ara no canvio per res el sortir a córrer.
    El primer dia que vaig sortir a córrer, vaig fer 3 quilómetres i pensava que havia mort.

    I tens rao, no només milloraras físicament, mentalment va fantàstic!

    I ara 25 minuts, d'aquí uns mesos, correras 1 hora sense ni adonar-te'n. I si dius que ets competitiu, després de Templers només faras que buscar curses al calendari.
    I després dels 10.000, vindran les mitges maratons, i després les maratons... a Km0 hi ha munts d'històries com la teva (com la nostra)

    Només un consell, bons keds i amb bona amortiguació!
    I sense vergonya, apuntat als Last Minute i als entrenaments en grup del fórum! Tots hi hem passat per aquí i a tots ens ha funcionat. Tu mateix dius que es cor millor acompanyat que sol...

    Som-hi! La marató t'espera...

    Homedferro

    ResponderEliminar