lunes, 4 de mayo de 2009

4à SETMANA 2 DIA: RODO PER PRIMER COP MES DE 30M

Es dijous i la veritat es que s’ha fet una mica tard, ja passen de les 20h però, dema es festiu i he de sortir o no faré els 3 dies que toquen.... Inicio el recorregut curt ja que no se com em trobaré i començo a un ritme molt suau. Al girar al mc donalls em trobo força be i per primer cop sento la sensació d’anar corrent sense estar bufegant ni cansat, que bonica es la sensació de córrer , al teu ritme, i sense anar patint! Per desgracia aquesta sensació no dura mes de 10-15 minuts...

De totes formes arribo de tornada al malena força be i decideixo seguir, arribo al pont del rodi i també decideixo seguir, em trobo bé i avui es un bon dia per passar dels 30m corrent i per fer tota la canalització sencera dos cops!! Dono el tomb just a la pujada per anar al camí de Granyena i torno al malena.

Fa mal dia , esta força núvol i comencen a caure unes gotes així que, decideixo fer l’últim esforç i tirar cap a casa corrent!! La veritat es que vaig bastant mort i fa molta estona que estic patin força. Encaro la passarel·la i començo a pensar en els cotxes, semàfors i que estic força marejat i dèbil per anar esquivant-los i decideixo deixar-ho, a veure si per fer el ruc la liarem...

Temps total : 34 minuts, per primer cop he rodat mes de 30m seguits!!

P.D. avui m’he tornat a pesar: 88,9 kilos i baixant...

No hay comentarios:

Publicar un comentario