jueves, 23 de abril de 2009

BASES D'INICI!

M’he proposat sortir a córrer un mínim de 3 dies per setmana amb la intenció de aguantar el màxim temps possible a carrera continua encara que el ritme sigui molt lent. Una cosa tinc clara, no penso caminar, nomes córrer. En la meva etapa adolescent entrava a tennis 3 hores al dia de dilluns a divendres i els caps de setmana competia. Soc molt competitiu i se que he de patir i patiré molt, però per caminar ja ho faig pel carrer major.


Tinc la sort que a la meva dona també li han entrat ganes de córrer i anem plegats a córrer tots els dies. Per sort o per desgracia, portem el mateix ritme encara que jo aguanto una miqueta mes de temps que ella. Dic per sort pq crec q es millor córrer acompanyat, dic que per desgracia pq pensava que estava mes fort de lo patètic que estic actualment.

Que fàcil es fer prediccions des del sofà o des de la taula d’un bon restaurant i que dura es la realitat a la Pista!!

Per una altra banda, el meu endocrí m’ha prohibit moltes coses per menjar a falta de veure els resultats d’una analítica de sang i orina per veure si esta tot be. Pels curiosos, us adjunto la dieta o, mes ben dit, els aliments que m’han vetat. La resta, barra lliure...

No puc Menjar:

Res de porc, com si fos musulmà.
Res de carn de vedella
Nomès carn d'aus i la de pollastre sense la pell
Res de sucre o d’aliment que porta sucre ( pastissos, bolleria industrial, sucre pel cafe.. etc etc etc etc)
Res de llegums
Res de fruits secs
Un màxim de 5 peçes de fruita al dia (menys platan, figues i raim)
Un màxim de 3 ous setmanals
Un màxim d’un platet de postre de pasta bullida i sola a la quinzena
Un màxim d’un platet de postre de arròs a la quinzena
Res de fruits secs
Res de patata, pèsols o grans de blat de moro de l’amanida
Nomes llet descremada i res de formatges
....
crec que em deixo alguna cosa...

Quina gana i quin patiment!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario