jueves, 23 de abril de 2009

PRIMERS 15 DIES D'ENTRENAMENT

Han sigut 15 dies amb sensacions molt diferenciades. Nem per passos.


La primera setmana d’anar a córrer va ser entre decepcionant i il·lusionadora. Decepcionant per veure la realitat del meu estat físic, il·lusionadora pq vaig millorant:

1er dia: 5 minuts ( ritme molt lent)
2on dia: 15 minuts
3er dia : 18 minuts

El circuit que tinc el costum de seguir es:

Malena – mc donalls- malena

I, per ara, ja en tinc prou

La segona setmana ha segut la setmana de la motivació per sortir a córrer i la d’intentar agafar hàbits positius per sortir. Soc conscient de la importància d’anar dilluns a córrer per superar la mandra inicial i per tindre , nomes començar la setmana, un dia d’entrenament fet, per això i, tot ser el dia de la mona, vaig sortir a córrer.

1er dia: 20 minuts
2on dia: 23 minuts
3er dia: 25 minuts
4rt dia: 25 minuts

Em vaig trobar “ fort” i fins i tot el 3 i 4 rt dia vaig poder apretar una mica al final del trajecte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario