jueves, 23 de abril de 2009

3era SETMANA DIA 1

Avui dilluns ha sigut un gran dia!!!

En primer lloc he decidit ampliar una mica mes el “circuit” per exigir-me cada cop una mica mes a mi mateix. Actualment intento finalitzar el següent recorregut:

Malena – pont pardinyes- mc donalls – malena

La veritat es que no tinc ni idea dels klms que poden ser però, parlant amb el meu germà em comenta que potser son uns 4 kilòmetres.

Fa dies que entro a la web de http://www.km0.cat/ , associació de runners de les terres de ponent. M’intento impregnar del seu esperit i de la seva passió pel córrer i del fet de saber que ser runner, no es nomes sortir a córrer, es un estil de vida i que, darrera de la gent que cor, hi ha moltes moltes mes coses de les mai m’hagués imaginat.

De totes formes em serveix força per sentir-me integrat en el mon i per “obligar-me” a que això no sigui passió d’uns dies i segueixi el meu pla d’entrenament .

Avui, gairebé tocant al pont del Mc, m’ha reconegut un grupet dels mestres del km0 ( homedefeero, kaiser, sime i algun altre mes...) , han variat la seva direcció i m’han acompanyat una estona, que grandes!!! Jo ja portava uns 18 minuts corrent i estava a tocar del meu límit però, tot i així, m’he proposat finalitzar el meu recorregut al seu ritme i, quines sensacions mes contradictories!!

Per una banda aquells metres seguint un ritme de infernal per mi, suau per ells, han sigut positius i he patit força, això em motiva per seguir entrenant i per intentar, de cara al futur, aguantar-los mes estona però, també he tornat a pensar com he pogut deixar que caigués tant el meu estat físic...

No he pogut finalitzar el nou recorregut marcat i m’he quedat a pocs mestres del pont de mandoni, de totes formes, 28 minuts, records absolut!!! I a un bon ritme al final (uns 5:30 m el kilòmetre segons m'han dit)
Es una merda de ritme per un runner però es un ritme molt fort per mi. Ja tinc la meva primera referència de temps... i llegir cròniques de maratons del fòrum de km0, comentat que porten ritmes menors de 5 minuts durant prop de 4h... que lluny queda tot i que forts que estan aquesta gentussa!!
Per una altra bada la setmana pasada vaig fer visita al endocrí. He perdut 3 kilos en 15 dies, bon ritme, ja estic als 89 i pico. Aixó si, han sigut dies durs en el menjar i ingerint menys de 1000 kalories diaries.

P.D: gent del km0, si no saludo no es pq sigui antipàtic, es pq no us reconeixeria, nomes podia que mirar a terra i no se ni quina cara feu!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario