miércoles, 29 de abril de 2009

VISITA A LA PODÒLOGA

Avui , abans de sortir, he anat a la podòloga un altre cop a que em comenti si soc supinador, pronador o neutre i que em doni 5 cèntims sobre quines bambes he de comprar-me per córrer i quines son les seves recomanacions. He trobat botigues especialitzades a BCN que et fan un estudi biomecànica però, si ella em tracta, millor que ella no ho sabrà ningú, com un professional dels peus res...

Em comenta clar i català que això es una gilipollada que s’han inventat les marques de bambes per vendre mes. Ella em recomana comprar-me sempre unes neutres ja que el meu peu prona o supina des de sempre i que el meu cos ja esta acostumat. Que aquestes bambes l’únic que fan es reforçar la part que tu “desgastaràs” mes però, q aquest reforç fa que al peu li costi mes pronar o supinar.. i pot portar a lesions... collons... no m’ho esperava això... ella em recomana unes bambes neutres de sempre i em dona 4 pautes mes segons el meu peu encara que diu que un 99% de bambes de córrer de veritat ja ho porten de sèrie això.

A fil d’això, l’altre dia em vaig trobar al vestidor del club un runner de tota la vida que, just te la seva taquilla tocant a la meva. LI vaig comentar que havia començat a córrer, que m’estava enganxant i que tenia que anar a per unes bambes però, encara no sabia si era pronador o supinado i em va dir; “ si vols q et sigui sincer, fa mes de 30 anys que corro i no he fet mai cas d’això, jo em compro unes tinguin bona amortigüació i prou, tot aixó son punyetes”


No se si faré be o no però, em compraré unes neutres adequades al meu pes i a córrer... a veure que passarà...

No hay comentarios:

Publicar un comentario