jueves, 23 de abril de 2009

AVUI ES UN BON DIA PER COMENÇAR

Avui he decidit fer-me runner. Li dic runner perquè sembla molt mes seriós i professional que dir que vull començar a córrer per la canalització del riu Segre.

Desprès d’anys d’una vida sedentària i d’una alimentació pèssima degut a mals vicis adquirits i per motius professionals, he decidit que ja n’hi ha prou. Normalment la gent s’engreixa un cop es casa , paradoxalment en el meu cas, he decidit començar a fer una vida sana i saludable als 6 mesos de casar-me.

Per reis vaig deixar el tabac desprès de mes de 12 anys fumant a ordre, a l’etapa final, de paquet al dia. Avui, he decidit començar a córrer i iniciar una dieta estricta per perdre pes.

Segons el meu dietista em sobre 14 kilos. Segons la majoria de la gent, no em sobren mes de 4 kilos... segons el meu parer mirant la meva imatge en un mirall i vestit em sobren 4 kilos, segons el meu parer mirant la meva imatge despullada en un mirall em sobren 14 kilos. Sort q pel carrer anem vestits...

Dades inicials:

Alçada: 1,79
Pes: 94 kilos
Temps de carrera continua: 0 minuts
(publicat el 23 abril però amb data 6 d'Abril)

No hay comentarios:

Publicar un comentario