miércoles, 13 de mayo de 2009

"DIEZ DIAS EN EL DIQUE SECO"

Encara recordo aquesta típica frase del joc PC futbol q solia jugar al pc de casa dels meus pares: " Turu Flores deberá estar dos semanas en el dique seco"


Dons deu dies son els que m'ha comentat el fisio que he d'estar aturat, "en el dique seco" . El seu diagnosi es que tinc una inflamació del lligament lateral , del "peroneo ", degut a la meva forma de correr, estil "rivaldo" com diu ell, i tant característica dels que hem jugat a futbol...


Em comenta q es normal q pasi als inicis i q es produeix pq els musculs de la cama encara no son prous forts per aguantar tota la canya q li vull donar i s'inflama el lligament. Eren 93 kilos de pes cada petjada!!

Despres de reconeixer quin es el problema, em dona ultrasons ( 5m a cada genoll) em fa un massatge a cada genoll q l'hagues matat allí mateix del mal que m'ha fet el cabró, i despres gel a cada genool 5 minuts mes...


Tinc deures a fer també: He de fer 3 exercicis a casa per augmentar la força del grup de musculs especifics que han de "lliurar" al lligament de fer tanta força durant deu dies, despres fer una altra visita per veure com ho tinc i, ja veurem si em dona semafor verd per tornar a rodar.
Li he dit q m'estic preparant per Templers i que "·no em fotis home! que ara estic en plena progresió" i m'ha dit q 10 dies no son res... i q ell tb correrà Templers... Estic segur q m'ha vist fort i amb ganes i m'ha dit 10 dies pq perdi entrenament i no quedi per devant seu.
De pas, mentres m'estava matant del mal amb el massatge, em comentat una miqueta 4 coses dels runners i m'ha comentat les seves grans pautes:
1.Que mai incrementi mes d'un 10% de km d'una setmana a una altra.
2. Que corrent 7 kilomehtres podria ser capaç d'acabar Templers pq en una cursa sols donar una mica mes de tu mateix.
3. Que, si al correr no puc parlar, es que vaig a un ritme mes rapid del que puc asumir. Alló d'aerobic i bla bla...
4. Que a l'hora de fer series, sempre has de fer l'ultima serie mes forta que l'anterior i sempre has d'acavar-les "sencer". De totes formes m'ha dit q a mi encara no em calen fer series, "pa que quieres potencia si aun ni tus piernes te aguantan" ... mes endevant potser...

Com el Paddel no l'ha vetat, avui toca padel, que començo el social del club...

1 comentario:

  1. Veo que hay varios runners con años de experiencia que te estan dando buenos consejos. Yo soy un vago redomado con muchisimos años de experiencia y te voy a dar un par de consejos estupidos aunque de solvencia contrastada:

    1.- Lanzar puñetazos al aire durante los primeros minutos de cada sesion. No sirve absolutamente de nada , pero anima bastante y encima si se hace con estilo incluso queda bien.

    2.- En los dias en que tengas que forzar y superar marcas personales no esta de mas llevar la banda sonora de rocky en el mp3. En los ultimos minutos se pueden echar los restos escuchando esa musica. Incluso se puede acabar haciendo el numerito en alguna de las multiples escalinatas que conectan la canalizacion con el passeig jaume II: es ideal porque son muy pocas escaleras y se pueden subir facilmente por muy mal que estes.

    Espero que estos consejos te sirvan de ayuda.
    Suerte y al toro.

    ResponderEliminar