martes, 12 de mayo de 2009

a 6 setmanes de Templers, dia 3

Divendres he tornat d’un viatge de feina i, a sobre, tenia una festa d’aniversari es a dir, a les 3 passades al llit. Tot i això, he quedat dissabte a les 9:30 del mati per sortir amb el pro del meu germà. Ell esta amb angines i sortirà a trotar una mica amb el que, als dos ens va perfecte. Ell córrer una miqueta i jo, anar a un pro al meu ritme.

Comencem i em trobo força be, encarem la mitjana i decidim fer unes voltes fins la mitjana. Porta rellotge i em va comentant el ritme que portem cada km, sempre estic una mica per sobre dels 6’ / km però es un ritme que porto força be. Als 30 m em comenta a fer una mica de mal la cama i vaig bastant apurat però segueixo, tinc la sensació que avui correré mes de 40 minuts i em plantejo arribar als 50 minuts… encara que sigui per orgull, avui em desfondo però ho aconseguiré!! Jo no paro de rebufar i de fer molt soroll al respirar, a ell ni l’escolto... encara respira pel nas al cabró!!

Als 32 minuts, parem 10 segons a fer un glop a la font de la mitjana i, això em reviscola força però, per contra, un dolor que comença al genoll i puja per tota la cama fins al cul, cada cop es fa mes intents i mes fort… tant fort que cada cop que trepitjo em dona la sensació que perdre la força de la cama i em caure a terra… als 36 minuts he de parar, el mal a la cama es massa fort i no vull anar a major... Arribo a casa coix.


Avui es dimarts, encara em fan una mica de mal les cames tot i que ahir ja no vaig anar coix. Sembla que es el nervi asiàtic, he d’anar a un fissió que em digui q collons em passa.

He de tallar la preparació a Templers i aquesta setmana tenia q córrer 45 m...

Amf amf afmmm

No hay comentarios:

Publicar un comentario