miércoles, 6 de mayo de 2009

a 6 setmanes de Templers, dia 2

Es dimarts i ahir, despres de correr els 40m em fa mal tot, sobretot els lligaments dels peus. No puc seguir corrent amb les bambes de tenis ja que dilluns vaig anar a domir coix del mal que em feien les cames... aprofito una visita a TGN i magafo unes mizuno nosek ( ja us explicare en un nou post quines son) .
La veritat es q el dependent feia pena i enteniea de bambes de runners com jo de tosinos, aixi que tiro de tlf i el runner profesional del meu germà m'assessora per tlf i em mira per internet quines bambes s'adapten millor a la meva trepitaja i el meu pes...
Estic ansisos per fer els primers klms amb les noves bambes i decideixo sortir despres del tute d'ahir. Als 5minuts decideixo parar i no anar a mals majors, els tendons m'estan matant, necesito 3 dies de descans i tornar a rodar 40 minuts... no puc correr i ha sigut una errada, el dia de descans i de recuperacio l'he perdut per testar 5 miserables minuts les noves bambes... agggg
Es una setmana fotuda, vaig dos dies a Madrid, al tornar divendres es festa major, divendres nit aniversari amb barra lliure, sopars i compromisos mils i massa d'ells nocturs.. a veure com ho managuem pero, al menys, he de sortir un dia mes a final de setmana i intentar rodar a tope...
yes we can... yes we can... no em paro de repetir...

1 comentario: