lunes, 4 de mayo de 2009

4à SETMANA 3 DIA: la punxada setmanal de rutina...

Arriba dissabte mati i, desprès de fer bondat divendres nit, decidim , juntament amb la dona, fer matinal d’esport a la canalització... primer farem els nostres minuts corrent i desprès farem alguns exercicis a l’herba.

Com sempre comencem plegats i a l’alçada del simago , ella satura per agafar aire i es rejunta desprès que jo hagi tocat el mcdonalls i estigui de tornada. El meu ritme es una mica mes alt que el seu i en pocs mestres la vaig deixant enrere. No em trobo del tot be , i ja fa metres que pateixo.

Paso el melana i ja vaig bastant fotut, no entenc com uns dies estic tant be i altres tant malament!!! No se si depèn del dia, depèn de l’alimentació ( estic ingerint menys de 1.000 kalories diàries) o jo que se que es....

Patint molt arribo fins a les comportes, giro i el vent en contra em fa tirar la tovallola als 2 minuts... porto 26 minuts rodant però no vull deixar de rodar el minim de 30 minuts marcats encara que sigui en dues tandes així que camino 3 minuts i torno a rodar. Això em mata!! Les cames encara en fan mes mal però faig l’esforç i corro 4 minuts mes, els justos per completar els 30 m reglamentaris i marcats “por decreto ley”.

Encara que fa una setmana hagués firmat els 26 minuts rodant, avui ho qualifico com a punxada

No hay comentarios:

Publicar un comentario