jueves, 18 de junio de 2009

TORNAREM A PATIR , TORNAREM A VENÇER...

Ahir vaig sortir a córrer per tornar a la rutina de sortir un mínim de dos dies per setmana, un dia entre setmana i l’altre el cap de setmana toca matinar!!i si puc un tercer dons millor...

Vaig anar al club i vaig fer el circuit dels runners del sicoris, anant a córrer per la bora del canal. La veritat es que hi havia bastanta afluencia de gent, homes sols, dones soles, parelles, gent passejant.. molta gent i, fins i tot alguns fent series, clara preparació per templers!!!
L’únic que no em va agradar es que, tot el que fas d’anada ho has de fer de tornada i, al estar en un estat inicial, no se el que aguantaré ni si aguantaré. Es a dir, q passa si arribo de tornada al club i puc seguir mes?? Em fico a donar voltes?? i si no soc capaç d’arribar, em tocarà caminar però, crec q sempre estiraré una mica mes ja que la tornada fa una mica de baixada i s’ha de patir...

Parlant de l’entreno no se si va anar be o no. A primera vista diria que no va anar gens be, vaig aguantar 30 m i em vaig haver d’aturar un parell de cops degut al flato q tenia.. semblava q algu metigues fotent cops de puny al fetge!! Però per un altre banda, desprès dels 20 i pocs minuts de diumenge, es una bona progressió.

Certament era el primer cop q tenia aquest flato tant intens i la veritat es q desconec degut a q pot ser, potser al beure massa aigua a la primera font q vaig trobar, o potser al respirar malament. Sempre q he fet esport, no he tingut flato així que, ahir alguna cosa no vaig fer be del tot.

La veritat es que els runners som una mica masoques pq, desprès del patiment d’ahir, avui nomes penso en tornar a sortir. Els peroneos van avisar però avui estan be sense molèsties ni mals i , la veritat... el meu cos sempre es queixarà per fer esport desprès de 7 anys aturat i del sobrepès però, q s’acostumi a l’esport i que deixi de protestar!!

Torno a fer una mica de dieta per perdre una mica mes de pes, l’últim cop q em vaig pesar estava als 86, ara crec q estic als 88 i vull arrivar als 82 kilos, ideal per 1,79 q medeixo...


Aquest dumenge es templers i va ser el primer objectiu a lhora de començar aquest blog i aquest entrenament de runner. No la correré, no estic preparat.
tambe aquest dissabte faré 30 anys amb la clara intenció de fer una vida molt mes sana. He deixat de fumar, he aprimat 6 kilos , seré pare i vigilo la meva dieta i , tambe important CORRERÉ LA IV CURSA DE TEMPLERS!!!!

2 comentarios:

  1. Jo estic apuntat a la cursa dels templers, la meva meta anual es acabar sense caminar, l''any passat em va faltar poc per fer la hora, aquest any m'agradaria fer el 50'.

    Si els aconsegueixo l'any que be, aniré a pels 40.

    Aixo de correr enganxa, només porto dues semanes entrenant i fent sortides a correr i ja m'estic mirant un GPS.

    no serveix de res el meu comentari, pero em feia gracia escriure algo.

    ResponderEliminar
  2. Sóc el Anónimo del comentari de dalt, avui he fet la cursa, he aconseguit acabar als 50 i casi em moro.

    L'any que be enlloc de 40 ho deixo en 45.

    No us podeu imaginar el ràpid que va la llebre dels 50.

    ResponderEliminar