viernes, 13 de noviembre de 2009

OPERACIO OK

He variar de lloc fisic de feina i no tinc acces a internet amb la mateiza facilitat com ho tenia abans, per aixo estic bastant out d'aquest blog i de pagines de runners de la terra ferma com la del km0... la vida varia molt en pocs mesos...

Divendres pasat em varen realitza l'operacio amb exit. Dita operacio consistia en extreurem un ferro de dos pams q el tenia desde feia 12 anys i que estava situat del genoll fins al tornell. Anestesia epidural com les embarassades i FULL sedat per escoltar de fons els cops que varen tindre que donar a un ferro q, despres de 12 anys dintre de la meva cama, ara el volien treure fora. Evidement q es va resisitir

Avui , 7 dies despres, vaig amb nomes una muleta, amb 14 grapes just al mig del genoll, dos grapes mes al lateral i un lligament rotulia molt inflamat i q es nega doblegarse mes d'un angle d'uns 100 graus...

el dolor es soportable pero espero que em retirin rapid les grapes per poder començar la recuperacio. Tinc la sensacio que cada dia que pasa perdo flexibilitat del genool i q mai podra juntarse el talo de la cama esquerra amb la galta del cul...


Per ara el doctor m'ha dit que ho tinc força be. Que m'apliqui gel cada dia a la nit i que vagi forçant una miqueta per anar doblegant una mica mes cada dia i la veritat, si no m'ho fa un fisio no soc capaç de passar del mateix angle... Es el que el dolor i el ser un cagat i "quejica"


Evidentment que correr el 31/12 la Sant Silvestre de Lleida esta olbidat, espero estar recuperar per festes. Despres voldria tornar a entrenar, segurament tornare desde 0 pero la meva dona i jo esperem un fill per reis i suposo que em sera complicat.... de toites formes ho seguirem intentant i , per suposat que algun any fare templers i algun any la finalitzare sense caminar...

gracies a tots pels anims rebut,

salut i kilometres!!

3 comentarios:

  1. Òscar, me n'alegro molt que l'operació hagi anat bé, t'han deixat quedar el ferro de record??? ;D

    Ara una bona recuperació i sense pressa, i d'aquí un temps a tornar a córrer.

    ResponderEliminar
  2. Me n'alegro que tot hagi sortit be,sobretot no t'obsessionis en quant podràs tornar a córrer,t'ho dic per experiència des de el 28 d'agost Out i encara no se quant podré reaparèixer,aixi que m'he ho pres amb calma i carretera,camins o curses sempre n'hi hauran,en canvi de genoll només en tenim 1 i se'l a de cuidar,fes una bona recuperació i enhorabona per lo de ser pare.

    ResponderEliminar
  3. L' home de Negre te més raò que un sant. Tranquilitat i paciencia, sense ansietat i tornar fent els deures poc a poc. Jo ho penso fer aixì, i he de passar per el quirofan en 1 o 2 setmanes... per tornar. Es un bon repte, no?
    Sort i felicitats

    Au som-hi!

    ResponderEliminar